Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Nieuws & Media » Televisie
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Televisie en krijg online een antwoord van de specialist in Televisie

Zelf een vraag over Televisie? Klik hier.
Meer vragen over Televisie.

Beheerder worden?

De rubriek Televisie heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Televisie Klik hier.

RSS over TelevisieVragen over Televisie via RSS. Klik hier.
RSS over Televisie op jouw website?Vragen over Televisie op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over TelevisieVragen over Televisie via E-mail. Klik hier.

ik heb een vraag over mijn digitenne abonnement

[Gesteld op: 30-10-2010]

Toelichting:
ik heb vorige jaar een digitenne abonnement afgesloten. deze moest genoeg ontvangst hebben misschien met buitenantenne. in februari 2010 dus een buitenantenne gekregen omdat ontvangst slecht was. na deze 'aanwinst' was ik nog steeds heel ontevreden en veel storingen. weer gebeled met de klantenservice en handmatig alles ingesteld. in april of mei 2010 was ik het zo zat dat ik op internet een postcode check heb gedaan. op digitenne.nl bleek ik op mijn postcode helemaal geen digitenne te kunnen krijgen en op kpn.nl wel. nog eens een maand later (juni 2010) nog eens gekeken op digitenne.nl en kpn.nl nu bleek dus dat ik bij beide geen digitenne kon aanvragen aangezien de postcode check negatief was. ik heb nu dus mijn abonnement opgezegd. zeker omdat ik foutieve informatie heb verkregen en een jaar lang slechte tv heb gehad. vele telefoontjes later had ik toegezegd gekregen dat ik een compensatie zou kregen. nu werd er na de opzegging dus weer abonnements kosten afgeschreven. dus ik weer aan de telefoon. nu hadden ze ineens gezegd dat ik alleen de telefoonkosten terug kreeg en de teveel betaalde abonnements kosten terwijl mij ook toegezegd was dat ik een compensatie zou krijgen. (wat mij ook logisch lijkt aangezien ik iets kreeg wat helemaal niet kon op dit adres) wat zijn nu mijn rechten en hun plichten?

alvast bedankt voor uw tijd en moeite.

mvg,

Jurriaan Prins
Antwoord:

Beste Jurriaan,

Als leverancier heb je leveringsplicht. Mocht men dit niet kunnen, dan heb je als klant recht op compensatie. Hoeveel dit is staat over het algemeen in de algemene leveringsvoorwaarden. Mocht je er niet uitkomen zou ik even bij een rechtswinkel langslopen.

MVG S. Calis

 
Reactie vraagsteller:
allereerst bedankt voor uw snelle reactie.

is het nu noodzakelijk om een aangetekende brief te zenden en ze in gebreke te stellen? ik heb ze nu namelijk alleen telefonisch gesproken.

bedankt voor uw tijd en moeite

mvg,

Jurriaan Prins
 
Antwoord Beheerder:

Beste Jurriaan,

Ik raad je zeker aan alles aangetekend te doen. Dan staat jouw biefwisseling in elk geval niet ter discussie en kunnen ze niet om jouw klachten heen.

MVG S. Calis

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan ik heb een vraag over mijn digitenne abonnement:

Mag een contract stilzwijgend verlengt worden
      [Gesteld in Fitness]
2010-08-04 18:50:40
Voordelig internet vanuit Spanje
      [Gesteld in Datacommunicatie]
2009-07-11 10:41:59
Mobiel internet?
      [Gesteld in Datacommunicatie]
2007-10-04 13:47:40
Kan ik mijn fitness abonnement afzeggen?
      [Gesteld in Contractenrecht]
2010-08-21 16:14:54
Fitnessabo aangevraagd, opgezegd en nu dreigbrief
      [Gesteld in Consumenteninformatie]
2013-10-04 06:41:14

Gemiddelde score Televisie: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257114
    Beheerders:  1022

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  167 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+