Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Zakelijke Dienstverlening » Juridisch
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Juridisch en krijg online een antwoord van de specialist in Juridisch

Zelf een vraag over Juridisch? Klik hier.
Meer vragen over Juridisch.
De huidige beheerder van de rubriek Juridisch:
Naam: UwJurist.nl mr. Monique Doomernik
Bedrijf: Uwjurist.nl
Reactiesnelheid: 5 uur
Waardering: 8.1 (van max. 10)
Meer informatie over UwJurist.nl mr. Monique Doomernik vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over JuridischVragen over Juridisch via RSS. Klik hier.
RSS over Juridisch op jouw website?Vragen over Juridisch op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over JuridischVragen over Juridisch via E-mail. Klik hier.

ALGEBELD annuleerd bestelling niet bij Vodafone

[Gesteld op: 13-09-2010]

Toelichting:
Ik had op 27-08 een bestelling gedaan bij Algebeld.nl, voor een vodafone verlenging incl. cadeau. Ik heb me laten lokken door een pc die later niet verkrijgbaar bleek te zijn. Dus heb ik op 03-09 deze bestelling geannuleerd waarvan ik een bevestigings email heb ontvangen. Nu blijkt bij Vodafone in het systeem geen annulering te zien, dus Algebeld heeft niets geannuleerd, terwijl ze me nu al dagen aan het lijntje houden en zeggen dat het wel geannuleerd is en dat dat 5 werkdagen zou duren. Inmiddels is het al 13 september en de annulering is nog niet doorgevoerd/aangemeld.
Ze hebben geen contract of wat dan ook van me ontvangen. Op de Vodafone-site staat nu al mijn rekening van het geannuleerde abonnement, tevens het abonnement dat ik geannuleerd heb...toch staat er vermeld dat ik mijn abonnement moet verlengen. Maar ik kan niets doen zolang ALGEBELD niet annuleerd zoals op 3 september bevestigd was. Ik heb al contact gehad met Vodafone en hun vertelden dat ALGEBELD eerst moet annuleren. Ik sta nu dus tegen een muur want ALGBELD annuleerd niet.
Wat kan ik doen, want ze houden me gewoon aan het lijntje en schijnen de touwtjes in handen te hebben?
Antwoord:
Geachte heer, mevrouw,
Consuwijzer.nl (van de overheid) kan u hierbij gratis helpen. Wij zijn daarin niet gespecialiseerd, noch is er een andere rubriek op deze site geschikt. Veel succes.
Met vriendelijke groet,
UwJurist.nl
mr. Monique Doomernik
Beantwoord door:
UwJurist.nl mr. Monique Doomernik
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Juridisch:
Handelsnaam & MerknaamModelcontractenRechtsvorm


Gerelateerde vragen aan ALGEBELD annuleerd bestelling niet bij Vodafone:

Mobiel internet in Spanje
      [Gesteld in Datacommunicatie]
2008-08-21 15:26:06
Voor 4 maanden een internetverbinding in Spanje.
      [Gesteld in Datacommunicatie]
2009-05-16 19:38:24
Mobiel internet?
      [Gesteld in Datacommunicatie]
2007-10-04 13:47:40
wij zijn 3 maanden overwinteren in spanje. mobiel
      [Gesteld in Datacommunicatie]
2008-06-12 14:54:18
Software problemen Samsung F700v
      [Gesteld in Mobiel]
2009-03-23 18:47:44

Gemiddelde score Juridisch: 8.0 (516x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+