Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

Wat is voor mij het beste om te doen

[Gesteld op: 25-08-2010]

Toelichting:
Hallo, ik fitness al een tijdje (3 maanden) je ziet wel vooruitgang, maar ik ben toch niet helemaal tevreden. Eerder zat ik namelijk bij een fitnesscentrum maar die ging helaas failliet, maar daar ging het wel veel sneller. Misschien omdat er meer apparatuur is maarja.. Ik doe het nu dus thuis ik heb 2 gewichten voor de biceps, zo rond de 8 kg per stuk volgens mij daar werk ik 3x15 keer mee. Opdrukken hetzelfde al zag ik gister dat ik het verkeerd deed, omdat je dus 80 cm ruimte tussen beide handen moet houden. Dan heb ik nog een buigstang voor je borstspieren dat doe ik 3x20, en nog zo'n elastisch apparaat met 2 handvaten 3x15 keer. En verder heb ik nog een apparaat voor mn borstspieren wat ik zo'n 2x50 keer doe. Jammer genoeg heb ik dus geen apparatuur voor mn benen.. En ik ben nou ook geen persoon wat buiten wil gaan joggen of iets dergelijks.
Ik ben 17½, 1.85 m, en iets minder als 70 kg.

Dit probeer ik trouwens om de dag te doen, heel soms lukt dat niet, heeft dat invloed, een enkele keer geen tijd?
Antwoord:
Voor je biceps mag je best 6 x 10 tot 12 doen i.p.v. 3 x 15.

Dan even optellen wat je voor je borst doet:
3 x 15 =45
3 x 20 = 60
3 x 15 = 45
2 x 50 = 100
Dat is totaal 250 keer! Dat is meer dan 2 x wat je eigenlijk zou mogen doen!
Op deze manier verbruik je zovel energie dat je borstspieren worden opgebruikt als brandstof omdat er geen andere brandstof meer aanwezig is.
Wat je ook doet voor je borstspieren: hooguit 120 keer, verdeeld over maximaal 4 oefeningen. Dan voorkom je dat je je spierweefsel als brandstof gaat gebruiken.

Wat je benen betreft kun je simpelweg kniebuigingen doen. Omdat dat het enige is wat je aan mogelijkheden hebt zou ik er 6 x 12 doen. Niet meer.

En het is uitstekend om om de dag te trainen. Nooit elke dag dezelfde spieren/spiergroepen.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257008
    Beheerders:  1021

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  167 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+