Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

Hoe moet je bankdrukken.

[Gesteld op: 18-08-2010]

Toelichting:
Hallo ik ben Michael 18 jaar M1.93 83KG
Mijn vraag is hoe je moet bank drukken.
Zodat je echt die pomp voeld.
Als ik bankdruk merk ik niet dat me bostspieren echt beginnen te pompen.
Ik hoop dat u een hele goede uitleg heeft voor mij en met tips hoeveel reps hoe zwaar hoe breed je handen uit elkaar moeten enz.
Alvast bedank voor de moeite.
Antwoord:
Om te beginnen moet je je handen precies op de breedte hebben van je ellebogen als je bovenarmen horizontaal zijn, je onderarmen zijn dan precies vertikaal. Zo zorg je ervoor dat je triceps zo min mogelijk kunnen assisteren met het bankdrukken en bijna alles met je borstspieren gebeurt.

De oefening zelf voer je uit in 3 sets van 8 tot 10 herhalingen waarbij je gewicht gebruikt waarmee je de laatste herhalingen van de laatste set nog maar n1et kunt halen. Als er assistentie verleend kan worden door iemand, een spotter, danis dat nog beter omdat je dan steeds nèt over de grens heen kunt gaan bij de allerlaatste herhalingen.

Of je dan ook "pomp" voelt tijdens en na de oefening kan ik niet zeggen omdat veel mensen dat niet of nauwelijks voelen. Wel kun je voor de oefening de dikte van je borstspieren controleren door tussen tepel en oksel te voelen, en dat te herhalen nadat je klaar bent met je borstoefeneningen. Want ik neem toch aan dat je minstens 3, liever nog 4 oefeningen doet voor je borstspieren?
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Hoe moet je bankdrukken.:

Hoe kan ik vooruit komen met bankdrukken?
      [Gesteld in Fitness]
2007-11-13 23:02:02
Wat is een goed fitness schema?
      [Gesteld in Fitness]
2008-01-16 12:58:01
Zijn er meerdere oefeningen voor schuine drukbank?
      [Gesteld in Fitness]
2008-06-13 19:01:06
Borst trainen?
      [Gesteld in Fitness]
2009-02-13 15:08:15
bench press , incline press , buikspieren
      [Gesteld in Krachtsport]
2009-05-08 02:37:47

Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258139
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+