Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Sport » Fitness
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Fitness en krijg online een antwoord van de specialist in Fitness

Zelf een vraag over Fitness? Klik hier.
Meer vragen over Fitness.
De huidige beheerder van de rubriek Fitness:
Naam: Jos Vermeer
Bedrijf: Bflex health fitness
Reactiesnelheid: 32 uur
Waardering: 6.9 (van max. 10)
Meer informatie over Jos Vermeer vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over FitnessVragen over Fitness via RSS. Klik hier.
RSS over Fitness op jouw website?Vragen over Fitness op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over FitnessVragen over Fitness via E-mail. Klik hier.

Ongelijkheid

[Gesteld op: 01-08-2010]

Toelichting:
Hallo ik ben 16 jaar, 1.69 en 57kg. Ik train al ruim een half jaar op mijn sixpack. Helaas heb iknog steeds niet het gewenste resultaat. De linkerkant van mijn sixpack is helemaal ontwikkeld tot mooie balkjes, de rechterkant daarentegen is zwaar onderontwikkeld, alleen de middelste is mooi.
Mijn trainingsschema is: (ik geef niet alleen mijn buikspierschema maar mijn complete schema zodat ik weet waar ik mee bezig ben.

Maandag: hordelopen, kogelstoten, sprinten
dinsdag: middelange afstand training
woensdag: springtraining + buikspieren: als omwarmer 3 x 2 minuten planken. Dan 3x crunches, 3x schuine buikspieren en 3X onderste buikspieren, allemaal zoveel als ik kan. Dan 3x chrunches op een bal zoveel als ik kan.
Donderdag: speerwerpen, middenlange afstand
vrijdag: buikspieren, zelfde als woensdag
zaterdag: korte duurtrainging
zondag: 3x2 minuten planken, 3x sit up op een bal 3x crunches op een bal, 3x torso twist op een bal (met gewicht van maximaal 5 kg), 3xoblique crunches op bal en 3x jackknife op bal. Allemaal zoveel als ik kan. Ik hou tussen iedere set 2 Ó 3 minuten pauze en na iedere oefeningen 3 minuten.

Ik hoop dat u mij kunt helpen!!
Antwoord:
Tja, het komt nogal eens voor dat je sixpack aan beide kanten niet gelijk ontwikkeld wordt. Daar kun je weinig aan doen. Sommige mensen kunnen maar een deel van hun blokjes ontwikkelen en krijgen dan geen sixpack, maar een five- of fourpack.  Dat is ontzettend jammer en frustrerend, maar helaas is er niks aan te doen. Het is namelijk niet mogelijk om een bepaald blokje van je sixpack harder te trainen dan de rest.

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Fitness:
Afvallen
Gewichtstraining & Bodybuilding
Krachtsport
Personal Training
Pilates Methode
Sauna



Gerelateerde vragen aan Ongelijkheid:

Online verzekering afsluiten
      [Gesteld in Verzekeringen]
2006-09-01 13:23:46
Ondermaats presterende werknemer
      [Gesteld in Personeelsmanagement]
2006-09-07 20:33:31
Eerder stoppen met werken
      [Gesteld in Personeelsmanagement]
2006-09-07 20:20:27
Adverteren in Yahoo!?
      [Gesteld in Search Engine Advertising]
2007-03-12 23:23:03
Laptop geeft donker scherm.
      [Gesteld in Laptops]
2006-09-18 16:39:14

Gemiddelde score Fitness: 6.9 (22x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Ad Appel
    9.0
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  258136
    Beheerders:  1029

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  172 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+