Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version française: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versión española : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Telecommunicatie » Mobiel
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Mobiel en krijg online een antwoord van de specialist in Mobiel

Zelf een vraag over Mobiel? Klik hier.
Meer vragen over Mobiel.
De huidige beheerder van de rubriek Mobiel:
Naam: Harry Settels
Bedrijf: Herco bv
Reactiesnelheid: 76 uur
Waardering: 8.0 (van max. 10)
Meer informatie over Harry Settels vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over MobielVragen over Mobiel via RSS. Klik hier.
RSS over Mobiel op jouw website?Vragen over Mobiel op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over MobielVragen over Mobiel via E-mail. Klik hier.

kvk beeindigt t-mobile doet moeilijk. ik heb 2 nr

[Gesteld op: 06-07-2010]

Toelichting:
goede dag
ik was zzp. nadat het slecht ging met mijn zaak. heb ik mijn kvk beëindigd alleen heb ik nu een probleem met tmobile.

ik heb 2 flex zakelijk nummers onder 1 contract(klantnummer) en omdat ik de 2de sim kwijt ben en niet gebruik en mijn beltegoed onbeperk houdbaar is. dacht ik laat ik die maar opsparen(€633),
laatst was mijn tel geblokkeerd omdat ik openstaande facturen had, na dat ik had betaald hebben ze 1 nummer open gezet en heb ik gelijk een nieuwe sim besteld. waarna ik meerdere malen heb gebeld om die te activeren,
maar kon alleen gebeld worden, nu zegt tmobile van ja kvk beëindig dus je bent je €633 aan tegoed kwijt. maar mijn contract loopt door tot feb 2010. ze zeggen je moet het overzetten naar particulier maar de tegoed ben je kwijt.

staat in de algemene voorwaarden, die ik nergens terug kan vinden. bij de klantservice word ik niet wijzer van.

en me andere nummer waar maar €55 tegoed opstond doet het wel, en dat heb ik ze ook verteld alleen zeggen ze dan ja dat komt allemaal door een grote computer die alles regeld.
wat ik alleen niet begrijp is ik heb 2 nummers onder 1 contract waarom word de ene wel afgeslote en de andere niet (omdat ik 14 maanden heb gespaard €633)

want als ik mijn facturen niet betaald worden alle2 in 1 keer afgeslote.


ik heb ze gebeld en gevraagd of ze dat zwart op wit naar me toe wouden zenden, maar nee.

tevens heb ik ze ook kenbaar gemaakt dat ik er niet mee eens ben en dat ik de telefoongesprek opnam voor verdere stappen.


nu is mijn vraag mag dat wat tmobile doet mijn tegoed wegnemen, (ook al zet ik het over in particulier)

en waarom word de ene wel geblokkeerd en de andere niet. wat ik ze ook heb gezegd en nog steeds bel ik met die andere nr.


en waar kan ik terecht met klachten of iets.

wat ik zelf dacht was de contract aftemaken en dan eind 2010 1 nummer overzetten naar particulier en de andere tebeëindiggen.

ik denk ik stop nu wel even want ik weet dalijk niet meer wat ik typ.

mvg sr

alvast bedankt.
Antwoord:

Als particulier mag je 2 abonnementen hebben, dus dat is niet de issue. Als T-Mobile het contract omzet naar particulier (want dat willen ze doen, begrijp ik?), dan krijg je een ander soort contract en ben je inderdaad je opgebouwde beltegoed kwijt. Zolang het contract nog niet omgezet is, houd je recht op het opgebouwde beltegoed. Let echt op, want het zijn "dieven" die netwerken...

 
Reactie vraagsteller:
geachte heer Settels

maar zijn ze gerechtigd het contract om te zetten naar particulier naar aanleiding van beëindigen van kvk?

zouden ze niet bij het aangaan van het contract moeten vermelden het beltegoed komt te vervallen (algemene voorwaarden). dit is niet het geval.
want daar gaat het om.

maar als ik mijn abonnement omzet naar particulier betekent dat dan ook dat dan mijn abonnement kosten lager worden. omdat ik nu 2 flex zakelijk 45 met 1 onbeperkt internet, 2 tmobile zakelijk (gratis bellen naar alle tmobile nummers)

is het verstandig om mijn abonnement om tezetten, terwijl ik nog geen klacht heb ingediend? (eventueel geschillen commissie) en ben ik gebonden aan een termijn hiervoor.
 
Antwoord Beheerder:

In ieder geval zullen ze niet bij iedereen de kvk dagelijks controleren, dus volgens mij loopt zo'n contract door tot dat jij het zelf aangeeft. En ja, je hebt gelijk dat als ze denken het wel te kunnen doen, mogen zij niet zomaar het beltegoed van je afpakken. Het wijzigen van een abonnement is wel gebonden aan een termijn, bij de meeste providers is dat een half jaar of één jaar dat je niet mag wijzigen. Hoop dat je hier nog wat aan hebt.

Groet, Harry Settels

Beantwoord door:
Harry Settels
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Mobiel:
Netwerken
Service Providers
SMS
Software



Gerelateerde vragen aan kvk beeindigt t-mobile doet moeilijk. ik heb 2 nr:

zindelijkheid om hondje shihtzu maltezerleeuwtje
      [Gesteld in Honden]
2007-10-31 20:55:11
is mijn stiefzoon een pathalogishe leugenaar
      [Gesteld in Psychiatrie]
2007-11-10 08:41:12
Sinds een dikke week luistert Happy niet!
      [Gesteld in Hondengedrag]
2009-12-17 13:09:19
Hallo, franse bulldog teef poept s´nachts in huis
      [Gesteld in Hondenopvoeding]
2010-02-06 09:18:29
hond plast & poept soms in de zetel
      [Gesteld in Hondengedrag]
2013-08-22 10:27:02

Gemiddelde score Mobiel: 8.0 (63x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+