Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Huis & Tuin » Huisdieren » Vissen
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Vissen en krijg online een antwoord van de specialist in Vissen

Zelf een vraag over Vissen? Klik hier.
Meer vragen over Vissen.

Beheerder worden?

De rubriek Vissen heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Vissen Klik hier.

RSS over VissenVragen over Vissen via RSS. Klik hier.
RSS over Vissen op jouw website?Vragen over Vissen op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over VissenVragen over Vissen via E-mail. Klik hier.

Wat kan ik hieraan doen en is er een medicijn voor

[Gesteld op: 06-05-2010]

Toelichting:
Ik heb een sluierstaart met een abnormale dikke buik, waggelt op zijn rug op de bodem en komt met moeite omhoog. 's morgens zwemt hij meestal normaal op zijn buik met de anderen samen, maar op het moment dat ikze gevoerd heb kantelt hij weer. Een hele tijd dreef hij dan boven in de aquarium maar nu blijft hij constant op de bodem liggen. Iedere keer denk ik dat hij het leven heeft gegeven, maar als ik tik verplaats hij zich langzaam en kantelt weer. Kan ik hier nog wat aan doen en op welke manier. Ik vind het zo zielig voor het beestje.
Antwoord:
volgens mij heb ik deze vraag al beantwoord. Maar even in het kort je moet het waterniveau laten zakken tot de vis net onder water is en recht op kan gaan staan. als hij dat doet dan moet je langzaam het water niveau weer terug brengen op een normaal niveau. Dan moet het euvel verholpen zijn we noemen dit water therapie en werkt in gevallen van zwemblaas problemen. 
groet Hans 
 
Reactie vraagsteller:
Hartelijk bedankt voor uw reactie. ik stel het zeer op prijs om op deze wijze advies te kunnen krijgen. Helaas heb ik het niet meer kunnen toepassen. Mijn visje is vrijdag overleden. Ik ben in ieder geval blij met deze informatie, want mocht het nog eens gebeuren,wat ik niet hoop, dan weet ik in ieder geval hoe het aan te pakken.

\bedankt
 
Antwoord Beheerder:

Jammer dat het te laat is geweest. Maar ik hoop dat je het niet meer mee hoeft te maken.

groet Hans

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan Wat kan ik hieraan doen en is er een medicijn voor:

Enorme hoge bloeddruk zonder lichamelijke klachten
      [Gesteld in Hoge Bloeddruk]
2009-06-18 20:27:38
Darmbloeding door voorgeschreven medicijn.
      [Gesteld in Gezondheidsrecht]
2011-02-19 22:32:09
Zware hoofdpijn van medicijnen
      [Gesteld in AllergieŰn]
2010-03-26 17:42:10
duizeligheid als bijwerking bij hogebloedrukmed.
      [Gesteld in Geneesmiddelen]
2010-08-22 20:59:27
kom je ooit van medicijnen af bij hoge bloeddruk?
      [Gesteld in Hoge Bloeddruk]
2010-09-10 11:04:46

Gemiddelde score Vissen: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257129
    Beheerders:  1022

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  167 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+