Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franÁaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiůn espaŮola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Aandoeningen & Ziekten » AllergieŽn
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek AllergieŽn en krijg online een antwoord van de specialist in AllergieŽn

Zelf een vraag over AllergieŽn? Klik hier.
Meer vragen over AllergieŽn.

Beheerder worden?

De rubriek AllergieŽn heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek AllergieŽn Klik hier.

RSS over AllergieŽnVragen over AllergieŽn via RSS. Klik hier.
RSS over AllergieŽn op jouw website?Vragen over AllergieŽn op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over AllergieŽnVragen over AllergieŽn via E-mail. Klik hier.

Zware hoofdpijn van medicijnen

[Gesteld op: 26-03-2010]

Toelichting:
Van voorgeschreven medicijnen als: zalf voor allergie eigen gist, Naproxen,
en ook Paracetamol, Aleve, Ibuprofen etc
krijg ik zware hoofdpijn/migraine.
Deze pijn is erger dan mijn erge klachten waarvoor ik een medicijn neem.
Als ik de medicijnen niet neem heb ik NOOIT hoofdpijn.

Mijn huisarts, de apotheek, niemand kan mij helpen omdat ze niet weten wat het is.

Ik nam/neem zelden medicijnen en als het echt niet anders kan dan 1 of een half pilletje
per keer.

Zou ik een overgevoeligheid of allergie voor stoffen kunnen hebben, waardoor ik zo een erge hoofdpijn/migraine krijg?
Ik weet niet meer wat ik kan doen want ik kan de medicijnen (die mijn leven leefbaar maken) nooit meer nemen.
Ik heb nl ernstige maag en buikklachten en soms is de pijn ondraaglijk.
Al is de pijn van die zware hoofdpijn/migraine die ik krijg van de medicijnen vele maken erger.

Bedankt dat ik hier mijn vraag kan stellen
Sorry ik had deze vraag naar de verkeerde rubriek gestuurd. Dat zag ik later pas.
Antwoord:

Hallo

Wat is precies de oorzaak van de ernstige maag en buikklachten? Lijdt u aan een chronische ziekte of IBS?

Hebt u werkelijk klachten van alle medicijnen? Stel dat u slechts 1 soort medicatie neemt (bv dafalgan), hebt u dan ook hoofdpijn?

Met vriendelijke groet

 
Reactie vraagsteller:
Hartelijk Bedankt voor uw reactie.

De oorzaak of wat ik heb is nooit gevonden.
Heb alle onderzoeken al gehad. (darm, maag, echo, rŲntgenfoto's, uitgebreid bloedonderzoek)
Ik heb het nu ongeveer 14 jaar.
De pijn in me buik is altijd links en vaak is het een combi van maag- en buikpijn.
Heb dus geen chronische ziekte (met naam) al leef ik wel chronisch met klachten.
ik heb geen spastische darm (PDS) of IBS of ziekte van chrone zegt mijn huisarts.

Bij 1 soort medicatie krijg ik ook zware hoofdpijn/migraine (van een half pilletje kan dat al).
Ik krijg het ook als ik de zalf Miconazolnitraat en Hydrocortison heel dun aanbreng op de plaats van allergie van mijn eigen gist.
Dafalgan ken ik niet. Ga ik zeker onderzoeken wat voor medicijn dat is en wat het doet.

Ik heb zware hoofdpijnen van alle medicijnen die ik gebruikt en geprobeerd heb.
Inclusief die mijn huisarts voorgeschreven heeft.
Ik heb al erg veel geprobeerd, en ik snap niet dat ik van ALLEMAAL zo erge migraine krijg.
En dat terwijl ik zonder medicijnen nooit hoofdpijn heb en had.
 
Antwoord Beheerder:

Hallo

Wees er in ieder geval zeker van dat je de pillen niet met voeding inneemt maar gewoon water (aangezien in voeding ook veel allergenen zitten). Ik heb mijn twijfels of de medicijnen die u neemt in de eerste plaats wel geschikt zijn. Het kan de moeite waard zijn om een second opininion te vragen.

Er zijn veel verschillende pijnstillers op de markt, waar er ongetwijfeld bijzitten waar u misschien niet allergisch aan bent. Het zou vreemd zijn mocht u allergisch zijn aan alle actieve stoffen van de medicijnen. In dat geval moet gekeken worden naar een allergie o.i.v de draagstoffen (bulkstoffen) in het medicijn.

Ik raad dus voor nu een second opinion aan.

Met vriendelijke groet

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek AllergieŽn:
Hooikoorts


Gerelateerde vragen aan Zware hoofdpijn van medicijnen:

Vraaag over hoofdpijn
      [Gesteld in Kanker]
2010-09-27 15:19:56
Chronische spanningshoofdpijn
      [Gesteld in Chiropractie]
2008-03-23 18:13:10
is hoofdpijn / migraine ook te behandelen met chiropractie
      [Gesteld in Chiropractie]
2007-01-10 00:04:23
Non-stop hoofdpijn
      [Gesteld in Chiropractie]
2008-05-26 23:32:36
wat gebeurt er in je lichaam tijdens een migraine
      [Gesteld in Chiropractie]
2008-06-03 10:22:11

Gemiddelde score AllergieŽn: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Lydia de Hoogh RB
    9.2
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257267
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+