Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

Hoe kan ik verder komen?

[Gesteld op: 23-03-2010]

Toelichting:
Hallo,

Naam: Thijs
Lengte: 1,84 m
Gewicht: 65 Kg
m/v: man
Leeftijd: 19 Jaar
Sporten: Voetbal, Fitness

Ik blijf bij een bepaald gewicht hangen met bankdrukken, namelijk 3 x 60 kilo, en ik kom niet verder!
Wat zou u me aan kunnen raden om verder te kunnen komen?

m.v.g.
Thijs
Wat kun je me aanraden om verder te komen
Antwoord:
Dat is een bekend fenomeen. Je kunt het oplossen door een poosje anders te trainen. Je doet dan 3 sets. Set 1 doe je met 57,5 kilo, set 2 met 60 kilo en set 3 met 62,5 kilo. Na een week set 1 met 60 kilo, set 2 met 60 kilo en set 3 met 62,5 kilo.
Na weer een week set 1 met 60 kilo, set 2 met 62,5 kilo en set 3 met 62,5 kilo.
Tot je alledrie de stes met62,5 kilo kunt doen.
Dan begin je weer met hetzelfde schema, maar dan natuurlijk met aangepaste gewichten. Dit kun je overigens, naar verhouding, met alle oefeningen doen waarmee je "vast" zit.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Anita
    9.0
  • Toors
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257296
    Beheerders:  1023

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+