Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Afvallen » Afvallen-Zuid Holland
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Afvallen-Zuid Holland en krijg online een antwoord van de specialist in Afvallen-Zuid Holland

Zelf een vraag over Afvallen-Zuid Holland? Klik hier.
Meer vragen over Afvallen-Zuid Holland.
De huidige beheerder van de rubriek Afvallen-Zuid Holland:
Naam: Bea Pols
Bedrijf: Beas afslankmethode
Reactiesnelheid: 27 uur
Waardering: 4.0 (van max. 10)
Meer informatie over Bea Pols vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Afvallen-Zuid HollandVragen over Afvallen-Zuid Holland via RSS. Klik hier.
RSS over Afvallen-Zuid Holland op jouw website?Vragen over Afvallen-Zuid Holland op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Afvallen-Zuid HollandVragen over Afvallen-Zuid Holland via E-mail. Klik hier.

bot

[Gesteld op: 18-03-2010]

Toelichting:
ik 43 en ik ben al 2 maanden bezig met afvallen ik sport 4 keer in de week 2 keer kracht met cardio en 2 keer in de week tennisen zo,n 2 uur ik eet smorgens havermouth zonder suiker en zo,n 5 a6 keer de norm met eten snoep niet neem gewoon brood tussen door fruit ei en vis maar val niks af en kom ook niet aan he kan dat en ben een vrouw eet ik te veel of te weinig
Antwoord:

Wat bedoel je precies met 5-6 keer de norm met eten?

Als ik dat weet kan ik een beter antwoord geven. Met de info die ik nu heb:

havermout, fruit en brood zijn niet echt je vrienden als je gewicht wilt verliezen. Probeer zoveel mogelijk uit vlees en groenten te halen. Laat me even weten wat je exact bedoelde, dan kan ik je beter helpen

 
Reactie vraagsteller:
ik begin zo.n 2 uur voor mijn fitnnes traien met havermouth na mijn trainig neem ik een banaan of 2 bruine boterhamen met mager beleg zo als rosbief mager kaas 20 + en dan neem ik savond gewoon mijn aardappelen en verse groente en vlees mager zoals kipfile of taartaar of karbonade van de haas en dan nog eventuweel magere yoguhrt met een beetej zoetstof en ik drink genoeg water 1|2 liter per dag en thee zonder suiker en dan 1 keer in de week vetevis en tonijn op water en fruit zoals een peer of een kiwi of een appel verder bestaat mijn traing uit zes oefeningen kracht en setjes van drie met 15 herhalingen en dat dan 2 keer in de week en mijn cardio bestaat uit 10 mi roeien 10 minuten fietsen 15 lopen na mijn kracht trainig en dan tennis ik nog 2 keer in de week z,on 2 uur tennisen dus wat doe ik dan niet goed in mijn eten dank je wel gr lydia
 
Antwoord Beheerder:

Ok, dat is inderdaad een stuk duidelijker.

2 dingen.

Dit verwacht je misschien niet, maar ik zou je adviseren om het rustiger aan te doen. Ofwel met tennis, ofwel met cardio. Je bent nu zoveel bezig dat je maar moeizaam zult herstellen. Sterker nog, ik heb het idee uit jouw uitleg dat je nauwelijks herstelt en in overtraining zit. Je kunt meer bereiken door minder te doen. Klinkt raar, dat weet ik. Maar probeer het eens.

Nr. 2, haal meer van je voeding uit vlees, vis en groenten. Eet meer vet. Laat desnoods wat brood of aardappelen weg en eet meer van andere voedingsmiddelen.

Ik heb het idee dat je teveel traint en te weinig eet. Het voelt aan alsof je heel veel eet, dat snap ik. Maar spreid je maaltijden wat meer uit, eet meer vlees, vis, groente, probeer ook eens een proteineshake.

Arno

Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gemiddelde score Afvallen-Zuid Holland: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+