Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Sport » Fitness
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Fitness en krijg online een antwoord van de specialist in Fitness

Zelf een vraag over Fitness? Klik hier.
Meer vragen over Fitness.
De huidige beheerder van de rubriek Fitness:
Naam: Jos Vermeer
Bedrijf: Bflex health fitness
Reactiesnelheid: 32 uur
Waardering: 6.9 (van max. 10)
Meer informatie over Jos Vermeer vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over FitnessVragen over Fitness via RSS. Klik hier.
RSS over Fitness op jouw website?Vragen over Fitness op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over FitnessVragen over Fitness via E-mail. Klik hier.

Wat is voor mij het meest geschikte schema?

[Gesteld op: 23-02-2010]

Toelichting:
Ik ben Volkan.(man) ik ben 18 jaar oud, ik weeg 84 kilo en mijn lengte is 1.84

Ik fitness al 2 tot 3 maanden bijna elke dag en ik wil nu tot 6 dagen per week.

Ik wil graag me borsten,buikspieren, triceps/biceps, schouders, rug, en me benen trainen. Alleen ik weet niet wat de beste trainingsschema voor mij is.

Kunt u mij een trainingsschema geven die ik kan gebruiken, waarin staat welke dagen ik het beste kan trainen, welke oefeningen, en setjes van hoeveel.
Antwoord:
Belangrijk is dat je bij elk schema zorgt dat je nóóit 2 dagen achter elkaar dezelfde spieren of spiergroepen traint. Hoe je schema er dus ook uitziet, zorg dat er zeker 1 dag tussen trainingen van spieren of spiergroepen zit. Dit is belangrijk voor het herstel van de spieren die gedurende die rustperiode de kans krijgen om te reageren op de training en kunnen groeien.

Dan zou jouw schema er als volgt uit komen te zien:

Dag 1, 3 en 5:
Borst, schouders, triceps.

Dag 2, 4 en 6:
Rug, biceps en benen.

Kies voor de grote spiergroepen  zoals rug, borst en benen 4 oefeningen, voor de kleinere zoals schouders, biceps en triceps 3 oefeningen.

Voer alle oefeningen uit in 3 sets van 10 herhalingen. Het gewicht kan ik niet voor je bepalen, maar als je gewichten kiest waarmee je de laatste herhalingen van de laatste sets nog net kunt halen, desnoods met assistenite, dan zit je qua gewicht goed.

Verder is het belangrijk dat je, behalve dat je voldoende en gezond eet, extra eiwitten aan je voeding toevoegt. Het makkelijkste doe je dat dus, inderdaad, d.m.v. eiwitshakes. Die kun je kopen bij je sportschool, bij goede sportzaken, maar ook bij MDY. Daarvoor ga je via de link op mijn website naar de MDYshop. Registreer je daar even gratis en plaats je bestelling met vermelding van code TM0306 (nuldrienulzes). Je profiteert dan van 5% korting op je bestelling en je hoeft dan geen verzendkosten te betalen.

En natuurlijk zorg je ook voor ruim voldoende rust, dus slaap in ieder geval genoeg, want ook groeien kost energie.

Ik hoop dat je met dit advies iets kunt aanvangen, en ik wens je veel succes!
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl

Subrubrieken binnen de rubriek Fitness:
Afvallen
Gewichtstraining & Bodybuilding
Krachtsport
Personal Training
Pilates Methode
Sauna



Gerelateerde vragen aan Wat is voor mij het meest geschikte schema?:

graag ontvang ik meer info over schaamlipverkleing
      [Gesteld in Plastische Chirurgie]
2007-03-15 22:11:00
Huidige stand van zaken ? Beste behandeling ?
      [Gesteld in Chronisch Vermoeidheidssyndroom]
2007-09-16 13:01:27
WAT IS VCS
      [Gesteld in Chronisch Vermoeidheidssyndroom]
2007-10-11 23:00:27
Hoe vaak trainen?
      [Gesteld in Krachtsport]
2007-12-14 09:28:46
risico's bilvergroting
      [Gesteld in Plastische Chirurgie]
2008-02-28 19:39:51

Gemiddelde score Fitness: 6.9 (22x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+