Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Zakelijke Dienstverlening
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Zakelijke Dienstverlening en krijg online een antwoord van de specialist in Zakelijke Dienstverlening

Zelf een vraag over Zakelijke Dienstverlening? Klik hier.
Meer vragen over Zakelijke Dienstverlening.
De huidige beheerder van de rubriek Zakelijke Dienstverlening:
Naam: A.P.de Ruyter RA
Bedrijf: A+a voor accountancy & advies
Reactiesnelheid: 13 uur
Waardering: 7.3 (van max. 10)
Meer informatie over A.P.de Ruyter RA vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Zakelijke DienstverleningVragen over Zakelijke Dienstverlening via RSS. Klik hier.
RSS over Zakelijke Dienstverlening op jouw website?Vragen over Zakelijke Dienstverlening op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Zakelijke DienstverleningVragen over Zakelijke Dienstverlening via E-mail. Klik hier.

klant niet tevreden.

[Gesteld op: 20-02-2010]

Toelichting:
het herstellen ervan kost mij weer geld ik wil dat de klant eerst een deel van de rekening overmaakt rek = 6600.00 het risico is groot dat ze hierna weer niet tevreden zijn.hun standpunt is herstellen dan betalen? ik zeg eerst een gedeelte betalen.wat nu te doen.
Antwoord:

De wet is hier heel duidelijk over: u moet een opdracht uitvoeren, en de klant moet betalen. Aangezien u het werk heeft verricht moet u nu betaald worden. De klant mag alleen een bedrag achterhouden wat nodig is voor herstel van het gebrek.

Als u werkt met leveringsvoorwaarden zal dat daar ongetwijfeld in zijn vermeld. U hoeft zich dan alleen daar op te beroepen (mits de klant bij de opdracht aan u met deze voorwaarden heeft ingestemd). U kan dan eventueel een incassobureau in de arm nemen om het geld te innen, want juridisch staat u in uw recht. Het komt echter vriendelijker over als u met de klant een afspraak maakt; hij maakt voor een bepaalde datum een bedrag over aan u, en u zorgt er daarna voor dat het werk voor een bepaalde datum is hersteld, waarna u de resttermijn ontvangt. Ik begrijp uit uw laatste zin dat de klant daar niet op in gaat. In dat geval kan u het dus eerst proberen via een incassobureau, en anders direct naar een advocaat.

Beantwoord door:
A.P.de Ruyter RA
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Zakelijke Dienstverlening:
Administratieve Diensten
Bedrijfsautomatisering
Bedrijfsfusie
Bedrijfsoverdracht
Bedrijfsovername
Bedrijfstransacties
Bedrijfsverhuizing
Bedrijfsvoering
Conflictbemiddeling
Cursussen & Opleidingen
Debiteurenbeheer
Entertainment
Evenementenorganisatie
Financieel
Flora & Fauna
Fusies & Overnames
Gezondheidszorg
Juridisch
Juridische Splitsingen
Kinderopvang
Marketing
Mediation
Ondernemingsrecht
Onroerend Goed
Ontwerp
Secretarieel
Trainingsacteurs
Vennootschapsstructuren
Vertalen


Gerelateerde vragen aan klant niet tevreden.:

Rechten en plichten boekhouder
      [Gesteld in Administratie]
2014-05-01 15:57:06
Ontreveden klant die niet wil betalen
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-08-23 16:37:31
Hoe regel ik zoiets, wel .. hoe.. waar..wie..hoeve
      [Gesteld in Prostitutie]
2010-05-12 00:07:18
Client wil restbedrag van factuur niet betalen
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2009-03-13 22:59:49
Kopen op afstand: Klant ontevreden totaal retour?
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2010-10-28 10:18:14

Gemiddelde score Zakelijke Dienstverlening: 9.0 (897x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

  • Ron Jedema
    9.3
  • Lydia de Hoogh RB
    9.2
  • Anita
    9.0
  • Totalen:

    Vragen:  257267
    Beheerders:  1024

    Gemiddelden:

    Reeds beantwoord:  99 %
    Reactiesnelheid:  168 uur
    Waardering:  7.9
Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+