Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Zakelijk & Financieel » Telecommunicatie » Mobiel
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Mobiel en krijg online een antwoord van de specialist in Mobiel

Zelf een vraag over Mobiel? Klik hier.
Meer vragen over Mobiel.
De huidige beheerder van de rubriek Mobiel:
Naam: Harry Settels
Bedrijf: Herco bv
Reactiesnelheid: 76 uur
Waardering: 8.0 (van max. 10)
Meer informatie over Harry Settels vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over MobielVragen over Mobiel via RSS. Klik hier.
RSS over Mobiel op jouw website?Vragen over Mobiel op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over MobielVragen over Mobiel via E-mail. Klik hier.

heb ik recht op een ander toestel?

[Gesteld op: 19-02-2010]

Toelichting:
In februari vorig jaar heb ik bij kpn een abbonnement afgesloten met de Samsung Omnia.
In de eerste week begon deze al problemen te geven en ben ik terug gegaan naar kpn. deze werd toen opgestuurd en ben ik hem 2 weken kwijt geweest. uiteindelijk hebben ze daar besloten dat ik een nieuwe Omnia kreeg. Deze deed het 2 maanden goed en begon toen weer dezelfde problemen te geven. en ben ik weer een aantal keren naar kpn geweest. En werd hij weer 2 weken lang opgestuurd naar Samsung. En weer besloten zij dat ze een nieuwe Omnia meegaven. Deze heeft het zo'n 6 maanden goed gedaan maar begon daarna weer dezelfde problemen te geven. Ik kan op internet kijken wat de voortgang van de reparatie is en het ziet er naar uit dat ze weer een nieuwe Omnia willen geven. En daarom is mijn vraag nu of ik deze telefoon moet aannemen of dat ik een ander model mag uitzoeken. want wie zegt dat deze niet weer dezelfde problemen gaat vertonen.
Antwoord:

De garantie-afwikkeling die gevolgd wordt is goed, zoals het hoort, echter bij het verkooppunt kun je altijd vragen of zij jouw een ander toestel willen geven ipv de Omnia. Mijn ervaring leert dat dit wel vaker gedaan wordt, maar men is er niet toe verplicht. Anderzijds kun je wel met KPN afspreken dat de garantie van 1 jaar op het toestel opnieuw ingaat als je een nieuwe krijgt.  Hopelijk heb je hier wat aan.

Groet, Harry - GSM4ALL.NL

 
Reactie vraagsteller:
Hallo harry.
Bedankt voor het snelle reageren.
Het was zeer bruikbaar.
Met viendelijke groet

wesley lensen
 
Antwoord Beheerder:
.
Beantwoord door:
Harry Settels
profielpagina

Subrubrieken binnen de rubriek Mobiel:
Netwerken
Service Providers
SMS
Software



Gerelateerde vragen aan heb ik recht op een ander toestel?:

Leeftijd dat kind zelf mag bepalen waar hij woont
      [Gesteld in Kinderbescherming]
2009-02-14 12:35:16
Van wie zijn nu de uitzendrechten van het voetbal?
      [Gesteld in Sportrecht]
2009-12-02 20:49:21
Mag een foto ongevraagd gepubliceerd worden?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-10 16:44:04
portretrecht ja of nee?
      [Gesteld in Televisie]
2010-03-19 16:48:08
Woonland Belgie ww uitkering Nederland.
      [Gesteld in Europees recht]
2011-01-27 12:25:31

Gemiddelde score Mobiel: 8.0 (63x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+