Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Alternatieve Geneeswijzen » Natuurgeneeskunde
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Natuurgeneeskunde en krijg online een antwoord van de specialist in Natuurgeneeskunde

Zelf een vraag over Natuurgeneeskunde? Klik hier.
Meer vragen over Natuurgeneeskunde.
De huidige beheerder van de rubriek Natuurgeneeskunde:
Naam: Rachel Fontaine
Bedrijf: Praktijk fontaine
Reactiesnelheid: 40 uur
Waardering: 8.2 (van max. 10)
Meer informatie over Rachel Fontaine vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over NatuurgeneeskundeVragen over Natuurgeneeskunde via RSS. Klik hier.
RSS over Natuurgeneeskunde op jouw website?Vragen over Natuurgeneeskunde op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over NatuurgeneeskundeVragen over Natuurgeneeskunde via E-mail. Klik hier.

welke gevolgen heeft etumine na 4 maanden

[Gesteld op: 12-01-2010]

Toelichting:
ik voel mij heel leeg en ellendig en vol angst ,heb nergens nog zin in ik ben zelf manisch depressief en neem daar ook medicatie voor maniprex en supralexa is er verband met het nemen van etumine bij deze medicatie dat ik mij zeer slecht voel
Antwoord:

Beste schrijver,

Het is afschuwelijk en heel moeilijk om je zo te voelen. De medicatie is waarschijnlijk bedoeld om je op weg te helpen zodat je je op termijn meer evenwichtig voelt en om kunt gaan met moeilijke dingen die je tegenkomt.

Etumine wordt niet in veel landen voorgeschreven. Ik ga ervan dat u dit middel hebt gekregen van de psychiater. Het middel kent een aantal bijwerkingen zoals verstoring van de slaap, storingen in het gezichtsveld. Op het moment dat je last hebt van trillende benen of van trillende spiertjes in het gezicht dan is het reden om contact op te nemen met uw voorschrijvend arts.

Deze vraag past niet bij mij als natuurgeneeskundig therapeut, wel bij de huisarts en/of behandeld arts. Advies is dan ook om sowieso contact met hen op te nemen en je vraag daar nog eens neer te leggen.  

Vriendelijke groet,

 

 

Beantwoord door:
Rachel Fontaine
profielpagina


Gerelateerde vragen aan welke gevolgen heeft etumine na 4 maanden:

waneer heb ik recht op ww-uitkering in belgie
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Belgie]
2007-10-07 12:04:46
Kan contract veranderd worden? (Arts-assistent)
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Noord Brabant]
2009-05-31 00:56:57
Contract voor 5 maanden?
      [Gesteld in Arbeidsrecht-Zuid Holland]
2009-08-01 14:12:38
Bedrijf verkopen,maar verhuurder wil niet meewerke
      [Gesteld in Zakelijke Dienstverlening]
2012-03-27 21:45:55
Eenmanszaak en uitkering
      [Gesteld in UWV Uitkeringen]
2014-01-26 13:21:48

Gemiddelde score Natuurgeneeskunde: 8.2 (34x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+