Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Gewichtstraining & Bodybuilding
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding en krijg online een antwoord van de specialist in Gewichtstraining & Bodybuilding

Zelf een vraag over Gewichtstraining & Bodybuilding? Klik hier.
Meer vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding.
De huidige beheerder van de rubriek Gewichtstraining & Bodybuilding:
Naam: Joy
Bedrijf: Njoyfitness
Reactiesnelheid: 48 uur
Waardering: 8.9 (van max. 10)
Meer informatie over Joy vind je op de profielpagina.

Beheerder worden?

RSS over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via RSS. Klik hier.
RSS over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website?Vragen over Gewichtstraining & Bodybuilding op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Gewichtstraining & BodybuildingVragen over Gewichtstraining & Bodybuilding via E-mail. Klik hier.

ik kom niet aan in spiermassa,

[Gesteld op: 24-11-2009]

Toelichting:
franklin,29 jaar 1,94m, 74 kilo, train 5 keer per week,vrij zwaar,gebruik whey protein,creatine en glutamine van bodystore, train 3 jaar en niet aan gekomen, eet 2000 kal per dag en veel kolidraden en endo stim werkt niet
Antwoord:
Om te beginnen is 2000 kal per dag véél te weinig! Dat moet zeker 3000 zijn. 2000 is net genoeg voor iemand die "gewoon" leeft en niets bijzonders doet, zwaar werk of sport of zo.

Verder is ook van belang hóe je traint.
1. Train in jouw geval niet langer dan 1 uur effectief.
2. Train heel secuur. Cheaten is pure verspilling, dus voer de oefeningen uiterst correct uit. Dat kan betekenen dat je met minder gewicht aan de gang moet, maar je moet het zo zien: je spieren kunnen maar X kilo's aan. Elke kilo meer betekent dat er andere spieren te hulp moeten worden geroepen, en dat kost extra energie, energie die je niet kunt missen. Groeien kost namelijk erg veel energie, en is die verbruikt, dan groei je vrijwel niet.
3. Voer alle oefeningen uit in 3 sets van 6 herhalingen en gebruik gewichten waarmee je de laatste herhalingen nog net correct kunt uitvoeren.
4. Koolhydraten zijn ook belangrijk als energieleveranciers. Met 2000 kal krijg je daar waarschijnlijk te weinig van binnen. In combinatie met te lang trainen zijn je energiereserves dan senel uitgeput en ga je spierweefsel als energie gebruiken: je verliest dan spiermassa. Zorg dus dat je er meer van binnenkrijgt.
5. EndoStim is, wat de promotie ook beweert, erg ongezond als het werkt, en zowiezo dubieus omdat het beweert je hormoonhuishouding te beïnvloeden. En dat is erg ongezond en potentieel gevaarlijk! Verder ben ikzelf niet overtuigd van de werking.
Glutamine (http://www.bodybuilding.nl/supplementen/glutamine.htm) en creatine (http://www.uk.rug.nl/archief/jaargang30/16/30165.htm), ik heb nog steeds mijn twijfels bij de werking van die producten, met name bij krachtsporten. Ik verkoop ze in mijn sportschool dan ook niet. Bovendien moet je met creatine uitkijken omdat het een stof is die je eigen lichaam ook aanmaakt. Als je het gebruikt mag dat maar 5 weken, daarna moet je weken stoppen met gebruiken: lees altijd goed de aanwijzingen op de verpakking!

Ik hoop dat je iets aan mijn advies hebt.
Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan ik kom niet aan in spiermassa,:

Waarom blijf ik aankomen?
      [Gesteld in Afvallen]
2007-01-31 11:20:05
2e vraag; Te hoge vetpercentage. wat moet ik doen?
      [Gesteld in Fitness]
2010-10-18 22:27:04
wat is de perfecte voeding voor spiermassa?
      [Gesteld in Gewichtstraining & Bodybuilding]
2009-02-09 13:08:58
voedingsschema
      [Gesteld in Fitness]
2009-11-07 23:08:54
Ik zou graag een eigen spier planning opmaken.
      [Gesteld in Fitness]
2010-11-14 12:35:56

Gemiddelde score Gewichtstraining & Bodybuilding: 8.9 (102x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+