Opslaan in favorieten
Uitgebreid zoeken
Nederlandse versie: Gratis Adivseurs Usa version: Advisors 4 Free Version franšaise: Conseils Gratuits Versione italiana: consigligratuiti.it Belgische versie: gratisadviseurs.be Versiˇn espa˝ola : Consejeros Gratis Deutsche Version: Gratis Beraten
U bevindt zich hier:Home » Gezondheid » Fitness » Personal Training
Adverteren op deze site?

Direct vraag stellen?

Stel online je vraag in de rubriek Personal Training en krijg online een antwoord van de specialist in Personal Training

Zelf een vraag over Personal Training? Klik hier.
Meer vragen over Personal Training.

Beheerder worden?

De rubriek Personal Training heeft momenteel nog geen beheerder.

Meld je aan als beheerder voor de rubriek Personal Training Klik hier.

RSS over Personal TrainingVragen over Personal Training via RSS. Klik hier.
RSS over Personal Training op jouw website?Vragen over Personal Training op jouw website? Klik hier.
Blijf op de hoogte via e-mail over Personal TrainingVragen over Personal Training via E-mail. Klik hier.

schouder en borst training?

[Gesteld op: 20-08-2007]

Toelichting:
Hallo,ik heb de volgende vraag ik heb al jaren last van mijn rechter schouder nu zou ik die graag trainen om de last te verlegen en dat de spieren die meer op zich nemen ,nu zou ik graag wat tips willen van hoe ik de armen schouders en borst train om me een beetje van de pijn te verlozen,al vast bedankt voor de tips.

mvgr geoffrey westerhof.
Antwoord:
Beste mevr westerhof

Hier zijn een paar oefeningen die u waarschijnlijk kunnen helpen.

Dumbell pullover:
Ga met u rug op de bank liggen met u voeten op de grond.Strek uw armen en laat
een schyf van de dumbell op uw handpalmen rusten.
Omklem het handvat met duimen en wijsvingers:
-adem in en breng de halter achter uw hoofd door langzaam de armen te buigen.
-adem uit terwijl u terugkomt in de uitgangspositie.

Met deze oefening traint u de grote borstspier,het lange hoofd van de triceps,
de grote ronde spier,de brede rugspier,de voorste zaagspier,de ruitvormige spier
en de kleine borstspier.De laatste drie stabiliseren het schouderblad.

Deze oefening is geschikt voor de ontwikkeling van de borstkas.
Ze mag niet te zwaar zijn en u mag uw ellebogen niet te veel buigen


Holding it:
Je pakt 2 dumbells in je handen; je staat recht en houdt ze in een hoek van 90 graden
De binnenkant van je bovenarmen moeten los zijn van de zijkant van je borstkas, daar mag er geen contact zijn
Nu hou je de dumbells zo lang mogelijk of volgens een bepaalde tijd in de hoek van 90 graden !

Dumbell Side Raise:
Ga met de voeten op heupbreedte staan en houd je rug recht. Buig lichtjes door je knieŰn.
Laat de armen langs je lichaam hangen met je ellebogen lichtjes gebogen en neem in elke hand een halter.

Til de armen op tot iets boven een horizontale positie en breng ze terug in uitgangspositie.
Opgelet: het gewicht laat je heel beheerst en dus traag naar beneden komen; dit is het belangrijkste deel van de oefening.

Met deze oefening traint je de deltaspieren.
Aangezien deze spier uit verschillende delen bestaat kun je accenten leggen door de gewichten in hun beginpositie voor je lichaam, naast je lichaam of achter de billen te houden.

Indien je de gewichten voor je lichaam houdt buig je je bovenlichaam best lichtjes naar voren (maar houd de rug recht).


Het is belangrijk dat je de schouder niet te veel belast en wanneer dit zeer gaat doen ook stopt. Probeer de oefeningen 2 ß 3 keer in de week te doen en laat je spieren 48 uur na de oefeningen rusten zodat de spieren de tijd krijgen om te herstellen en te versterken.

mvg Debby



Beantwoord door:
Gratis Adviseurs
www.gratisadviseurs.nl


Gerelateerde vragen aan schouder en borst training?:

graag ontvang ik meer info over schaamlipverkleing
      [Gesteld in Plastische Chirurgie]
2007-03-15 22:11:00
hallo,ik heb een vraag over arm en borstspieren .
      [Gesteld in Fitness]
2007-10-31 22:06:30
Schouders en borst
      [Gesteld in Fitness]
2008-01-23 16:05:33
Trainingsschema?
      [Gesteld in Fitness]
2009-01-08 15:17:05
borsten masseren -> borst groei jongen (18jaar)
      [Gesteld in Massage]
2012-08-01 18:03:32

Gemiddelde score Personal Training: 0.0 (0x gestemd)

Wat voor cijfer geeft u dit antwoord?

 
10

 
Versturen via e-mail aan vrienden?
 
Uw Naam:
Uw Email:
Naam bekende:
Email bekende:
+ meer vrienden invoeren
 
Message:
Check:
 



Disclaimer | Sitemap | Archief | Links | 100 laatste vragen | Populair archief

Top 3 adviseurs

Uw banner hier?

Concept & Realisatie Webshop+